Re: Naprawde nikt nie ma wavplayera pod DOS ?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 11:51:27 MET DST

"Paweł Chałczyński" <aligator_at_z.pl> wrote:
>Czesc.
>Sorry, ze na ta grupe ale nie ma zadnej "os.dos"
>Od pewnego czasu szukam pewnego programu,
>sprawa wyglada banalnie ale jakos nadal go nie mam, chodzi o program:
>- odtawarzacz plikow wav zapisanych w 22KHz, 16Bit, mono (moze miec wyzsze
>paramtery)
>- pod DOS'a

CUBIC Player .

pierwotnie powstal dla GUS, od jakiegos czasu obsluguje tez sound blastera.

CUBIC Player obsluguje:
wav
mid (od niedawna tez na SB, przedtem wylacznie na GUS)
mod
mtm i wiele innych
mp3 ale dopiero od wersji 2.00 alpha . mozna znalezc na sieci

>- wywolywany z lini komend "program.exe dzwiek.wav"

w ten sposob tez zadziala. co ciekawe, ma analizator spektrum, i pare
innych fajnych bajerow rodem z demoscen :))))

>- mozliwie najprostszy, zadnych bajerow graficznych, ma bedac w aktualnym
>trybie tekstowym odtworzyc dzwiek i wrocic do systemu

standardowo uruchamia sie w trybie tekstowym, chyba ze sobie zazyczysz inaczej
moze wrocic do systemu jesli chcesz.

>- byc FREEWARE, wzglednie SHAREWARE, PUBLIC DOMAIN

shareware, ale nie ma wbudowanych ograniczen.

>- byc niewielki rozmiarowo

calosc ma 2.5MB po rozpakowaniu , ale mozna z niego spoooooro wywalic.

ps: jak zwykle apeluje, by nie robic crosspostow na win95 i pecet.
    ten temat oczywiscie nie jest na grupe win95.