Re: Bardzo wazne dane na uszkodzonej dyskietkce

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 17:12:13 MET DST

SWP wrote in message ...
>Jakis czas temu uslyszalem albo przeczytalem o firmie, ktora odczytuje
>uszkodzone dyski twarde.
>Czy istnieje jakas firma ktora odczytuje uszkodzone dyskietki ?
>W dowolnym miejscu na swiecie, czy ktos z Was ma namiary na taka firme ?
>
>Uszkodzenie jest mechaniczne, w jednym miejscu nosnik jest wgnieciony.
>To nie bylo potarcie ostrym narzedziem tylko wglebienie.
>Sprawa jest bardzo, bardzo wazna.
>Dodam ze dane z tej dyskietki wystepuja tylko w jednym egzemplarzu.
>--
>keepsystem_at_supermedia.pl

> [...]

Juz raz to wstukiwalem, ale zrobie to jeszcze raz. :))

Mozesz uszkodzony nosnik wyslac do lokalnego biura Symantec'a, tam ci naprawia dysk, dyskietki, i wszystko co magnetyczne, (nawet dyski MO) zreszta nie wiem, czy innych (jak plyty CD) tez nie robia czasem. Problem w tym,
ze nie wiem, gdzie sa w Polsce lokalne biura Symantec'a. (tu w NYC naprawiaja bez problema, jeszcze ci na CD nagraja).

Xylodius
xylodius_at_prodigy.net