Re: Dekompresja MP3

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.plxxx)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 10:59:27 MET DST

>Większość operacji kompresji czegokolwiek jest odwracalna.
Wszystkie chyba sa odwracalne.
>Po kompresji MP3 jakość dźwieku jest odrobinę gorsza (jak
>to gdzieś wyczytałem).
To zalezy od ustawien pliku wyjsciowego. Mozna np. podac jako plik
wyjsciowy mp3 o bardzo kiepskiej jakosci i oczywiscie zgodnie z
zamowieniem encoder zrobi cos takiego. Dokona oczywiscie tzw.
kompresji stratnej (programy pakujace takie jak PKZip, RAR czy ARJ
dokonuja drugiego rodzaju kompresji - kompresji bezstratnej), tzn. po
dekompresji takiego pliku nie otrzymamy wyjsciowego pliku zrodlowego.
:-(
>Powiedzcie czym przeprowadzić dekompresję MP3 i skąd to
>wziąć?
L3 Encoder/decoder
>Jeśli związane to jest z utratą jakości to jak dużą?
Jak mowilem, z tym moze byc roznie.

---
PS. W przypadku reply usun xxx z mojego adresu.