Re: czy opyla sie kupic zooma ext. k56flex?

Autor: undert_at_friko4.onet.pl
Data: Sat 18 Jul 1998 - 09:59:04 MET DST

kk1 wrote:

> zastanawialem sie nad nowym modemem
> obecnie mam
> zoom v.34 I 33600
> ale ta predkosc mnie nie zadowala

Zmiana pomiedzy 33.6 a 56 jest raczej "kosmetyczna".Odczujesz to przy
sciaganiu plikow ale nie przy przegladaniu stron.

> zreszta czasem moj kochany Z(ł)oom pada
> i za nic nie che sie polaczyc (mimo iz korzystam z tepsy 0202122
> jak i z innego povidera ktory nie obsluguje ani flex ani x2)
> po porstu zoom strajkuje i przy dobrym wietrze (1 na 10 polaczen -
> oczywiscie te 9 polaczen konczy sie tylko przyslowiowym zerzarciem
> 23 groszy udaje mu sie polaczyc 28800 (maximum) albo 26400

Wszystko zalezy od centrali do ktorej jestes podlaczony.Ja mieszkam
jakies 500m od centrali telefonicznej i lacze sie 9 na 10(Modem: ZOOM
V34.X Miasto:Lublin,Czechow).Wymiana modemu moze nic nie zmienic
zwlaszcza jesli centrala jest starego typu.Warto tez sprawdzic
jakiemodemy maja na centrali.Jezeli kupisz nowy modem a oni maja jakies
stare nadal bedziesz mial
marne 33.6.Cudow nie ma.

> postanowilem wyrzucic tego zooma na smietnik (nie doslownie) i
> kupic se cos nowego
> i tu problem
> czy ktos ( poza mym qmplem) ma zooma zewnetrznego k56flex ?
> jak mu to dziala i czy opyla sie toto kupic?

 Na pewno oplaca sie kupic.Wszystko zalezy od rodzaju linii i centrali i
to powinienes sprawdzic.

Undertaker