Re: Czym wyslac Fax w Win98?

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 17:38:10 MET DST

-----Original Message-----
From: Jacek O. <188_at_friko2.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Friday, July 17, 1998 6:31 PM
Subject: Re: Czym wyslac Fax w Win98?

>Na ostatnim " WWW " bylo kilka fajnych programów ( moim zdaniem najlepszy
jest "
>MightyFax "
>Na razie.

Wydaje mi sie, ze Just the Fax jest
ciut lepszy (z tej samej lipcowej plyty WWW)
Oba programy sa tej samej firmy, jednak
Just the fax ma edytor stron tytulowych faxu.
Banalny w obsludze, ma wszystko czego potrzeba
zeby wyslac (i odebrac) przyzwoity fax.
Mozna stworzyc swoje wlasne strony tytulowe.
A, no i przede wszystkim nie ma problemow
przy odbiorze zwyklym faxem z polskimi ogonkami,
trzeba tylko wybrac czcionke CE (times albo arial)
przy wysylaniu.

Ps.
<tajne>
Do obu w astalaviscie piekne key_generatory ;)
Moge podeslac jakbys chcial.
</tajne>

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.pesk.org.pl/sagemklub Klub uzytkownikow Sagem`a