Re: Karty 3D - Jaką kupić

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 15:28:43 MET DST

> Ja testowalem Elsa Victory Erasor z TV out - kolo 700 zl na gieldzie we
> Wrocku. Byla strasznie wolna, bo niewiele przedtem mialem STB Velocity,
ktora
> wymiatala. Jednak nie ma to jak 3dfx...
Hm.. co prawda nie mialem STB Velocity ale to ze Elsa byla wolna moze byc
spokojnie sprawa
sterownikow ELSY. Proponuje uzywac sterownikow NVIDII, ktore sa ZNACZNIE
szybsze.

heh, 700zl? W warszawie na grzybowskiej zaplacilem 580zl - oczywiscie nowa,
na gwarancji. Podobno byla
to jakas promocja ale nie wiem, czy sie juz nie skonczyla...