Problem z plyta ASUS P2L97 i SB AWE64 GOLD

Autor: Darek Knopinski (knop_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 13:16:03 MET DST

Mam plyte ASUS P2L97. Kilka dni temu kupilem karte dzwiekowa SB AWE64 GOLD.
Wlozylem ja do komputera, a on nie wykryl jej. Okazalo sie ze byla
uszkodzona, wobec tego wymienilem ja na nowa. Komputer nadal jej nie
widzial. Nastepnie wymienilem plyte glowna na taki sam model tylko, ze nowy.
Kart ta nadal jest nie wykrywana przez komputer, a na innym pieklnie sie
instaluje. Czy jest wam znany ten problem? Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
Z powazaniem Darek Knopinski
Name: Darek Knopinski