Re: Powtorka z podkrecania

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 12:49:48 MET DST

[Nie czytałem oryginału, tylko odpowiedź]

[cięcie]
+>40 Watow zamieniasz na cieplo w samym module Peltiera po to by odprowadzic
+>zaledwie kilka(nascie) watow z procesora.

 Że co ???
 Moduł Peltiera zżera parę amper przy 12 V do przepompowania *60W* ciepła.
 Do ochłodzenia procesora wystarczy mniej, to dajesz mu mniej zasilania.
 Zamrażanie kości procesora "na kość" -;) nie ma sensu, owszem. Poprzedni
procesor miałem chłodzony modułem zasilanym z 5V i było akurat...
(w tej chwili pompy cieplnej nie używam).

+ I dzieki temu nawet mocno przetaktowany procek jest zimny

 Ano...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.