Re: Epox i 3dfx problem :(

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 11:33:40 MET DST

Helios, Yakumo Biostar i ine tanie 3dfx'owe karty
maja dziwna wade ze czasami wieszaja sie jak nie maja radiatorkow.
Jezeli robi wam sie takie cos a nie pomaga reinstalacja driverow proponuje
kupic radiatorki kilku osobom pomoglo.
Dwoch z nich mialo Heliosy.
Wedlug pewnych zrodel tylko DIammond Canopus Miro i moze cos tam jeszcze
produkuja 3dfxowe karty, ktore nie wymagaja coolerow. Nie wiem na ile to
prawda ale na razie sie sprawdza poza tym karta miro to klon canopusa.
Helios Chodzi dobrze na sterownikach od Monstera 1.10
Teraz nowe Heliosy maja juz coolery i nie ma reklamacji no moze ja nie
slyszalem juz. Tak samo bylo Magic 3D.

SqT_at_friko.onet.pl