Re: Jak zamienic kanaly IDE?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 10:15:56 MET DST

"Harry" <misiektt_at_friko.onet.pl> napisał(a):

> Witojcie :-)
>
> Slyszalem kiedys (a moze sie myle?), ze mozna jakos z poziomu
> biosa zamienic kanaly IDE tak, zeby mozna bylo raz startowac
> system z primary master (czyli normalnie), a innym razem z
> secondary master.

Oczywiście że można, ustawiasz w BIOSie z którego dysku ma bootować

> W tej chwili radze sobie tak, ze wylaczam primary mastera,
> ale wtedy nie mam do niego dostepu po wystartowaniu systemu
> (chodzi o W95/98) :-(

A jaką masz płytę ?
Pod Pentium ?
Jeśli tak to powinna być w BIOSie opcja bootowania z różnych dziwnych
urządzeń, jeśli nie ma to poszukaj nowego BIOSu, jeśli to jeszcze 486
to czeka Cię wymiana płyty z procem ...

> Harry

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...