Re: Bus Maste

Autor: Fencer (fencer_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 08:44:39 MET DST

WuZych napisał(a) w wiadomości: <4qur1.7607$%O4.2350945_at_news.tpnet.pl>...
>w jednym z poprzednich artykulow "Kaktus" <kaktus0_at_kki.net.pl> wyrazil sie
tak:

>nie ma alternatywy
>system bedzie ciagle wykrywal te nowe
>przy instalacji trzeba mu recznie wskazac katalog do ktorego poszly
>czyli C:\WINDOWS\SYSTEM\IOSUBSYS
>jak tego nie zrobisz to kaplica
>
>----------------------------------------
>pozdrawia WuZych
>mailto:wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to
>----------------------------------------
W takim razie spróbuj należy ręcznie usunąć, a następnie ręcznie dodać
(Dodaj nowy sprzęt w Panelu Sterowania) jak następuje:
1.uruchom Dodaj nowy sprzęt kliknij Dalej , zaznacz 'Nie' i kliknij Dalej
2.zaznacz Kontrolery dysku twardego i klik Dalej
3.w lewym oknie zaznacz standardowe sterowniki ....., a w prawym wybierz
standardowy podwójny kontroler PCI IDE i klik Dalej
4.po samodzielnej akcji windy restartnij ją ze dwa razy tak na wszelki
wypadek.
Jak to nie pomoże to już tylko reinstalka.

Pozdrówka
Irek Makowski[Fencer]