Re: Modem Zoltrix FM-VSP56i(2)

Autor: Jacek Skaznik (jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 23:54:18 MET DST

>Czy ktos korzysta z w/w modemu lub wczesniejszej wersji Zoltrix
>FM-VSP56i? Jak on sie sprawuje? Wiem ze za taka cene nie mozna sie duzo
>spodziewac ale ja go bede katowal na bardzo dobrej lini i jako 2 modem w
>systemie.
>Czy komus sie udalo polaczyc w W-wa z TPSA na 56 ? =;O

Mam ten modem, mieszkam wprawdzie w katowickim, ale lacze sie na 44k-46k (to
jest tak optymalnie, w ogole nie wiem czy KOMUKOLWIEK KIEDYKOLWIEK udalo sie
polaczyc na 56k). Co do jakosci modemu, to tak jak kazdy zoltrix. Czasem
przez 2h mozna byc online i jest ok, a czasem zrywa co 2 minuty. Poza tym
jedno co zauwazylem to to, ze lubi byc zajety w czasie online. Tzn. jak sie
polaczysz, to lepiej caly czas cos transferuj, bo lubi sie rozlaczac, gdzy
nic przez niego nie idzie. Generalnie jestem (jak na cene 270zl) zadowolony.
Kiedys mialem ZOOMa i byl na pewno lepszy, ale i drozszy. Wiadomo ze z
USR'ami konkurencji nie wytrzyma (oprocz cen), ale coz.

Jacek Skaźnik
Politechnika Śl : jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl : http://www.python.w.pl
Magazyn3D : jskaznik_at_helion.com.pl : http://www.helion.com.pl/3D
IRC : python_at_irc.pl : pyth0n : #gliwice
GSM : +48 603 189 005 : SMS : +48603189005_at_text.plusgsm.pl