Re: Sieć bez HUB'a ???

Autor: Jarek Witkowski (NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 23:04:42 MET DST

Dnia Mon, 13 Jul 1998 23:36:09 GMT "Sebol@@@" <sebol_at_vip.maestro.com.pl>
napisał(a):

>Hi
>Miałem dwie karty sieciowe na BNC,ale padły (wiekowe modele :)
>Zdobyłem dwie,prawie nowe,na skrętkę.
>Nie mam pieniędzy na HUB'a,ani na nowe karty BNC :(
>Czy można połączyć dwie karty bezpośrednio ze sobą,z ominięciem HUB'a ??

Można, ale trzeba mieć odpowiedni kabelek. Nazywa się toto cross-link i
różni się od patch-cord'u kolejnością drutów w jednej z wtyczek (nie
pamiętam dokładnie, które trzeba zamienić; mogę zobaczyć jutro w pracy).

Jeśli nie masz zaciskarki do RJ'ów to raczej sam sobie nie poradzisz.
Sugeruję odwiedzić jakąś firmę, która robi sieci. Za parę zł lub 2 piwa
któryś z sieciowców zrobi Ci taki kabelek.

Pozdrawiam,

Jerry

--
mailto:NOSPAM.jerry_at_dom.vr.pl.NOSPAM
mailto:NOSPAM.jerry_at_okonet.com.pl.NOSPAM