Re: Pomocy: Quantum FireBall

Autor: Arkadiusz Góralski (goral_at_hotmail.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 21:09:43 MET DST

I tego sie obawialem: glupich komentarzy malych gowniarzy.
Obawiam sie wogule tu cos oglaszac na tej grupie. Czlowiekowi sie odechce
jak powysli ze dostanie odpowiedz taka jak ta:
roman_at_silesia.pik-net.pl wrote in message ...

>Wyrazy współczucia.

>Głupie to może być tylko i wyłącznie Twoje żądanie o brak komentarzy.
Gówniany
>z Ciebie programista, skoro nie dbasz o zabezpieczenie swoich własnych
>programów.

O Dziekuje bardzo!
Mam automatyczny backup co 2 tygodnie. Oczywiscie TY masz co 11 sekund wiec
rzeczywiscie jestem gownianym programista. Tak sie sklada ze w ostatnich 2
tygodniach zrobilem calkiem sporo, z reszta nie mam obowiazku przed Toba sie
tlumaczyc...

>ATSD to mógłbyś się zdecydować, jak się naprawdę nazywasz...

TKPHPCWD Oh przepraszam bardzo. Nie mam doprawdy pojecia jak moglo do tego
dojsc. Rzeczywiscie sytuacja do ktorej doprowadzilem (2 nazwiska) mogla
doprowadzic u Pana do pojawienia sie pomrocznosci jasnej, mogl Pan wyjsc na
ulice i pobic staruszke. Jedyne co moge teraz zrobic to wyslac pieniadze na
Pana koszt, aby pokryc koszty leczenia...

Arkadiusz Góralski
goral_at_hotmail.pl