Re: Kontroler IDE

Autor: Vikers (pol219_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 12:40:39 MET DST

zbi wrote in message <01bdb035$c8bfa500$48b5ccc2_at_a>...
>Czesc,
>Co pewien czas moj windows, po starcie nie widzi cdromu. Objawia sie to
>miedzy to ze przy pierwszym i drugim kontrolerze IDE pojawia sie
>pytajniczek i pisze ze urzadzenia nie ma lub nie dziala prawidlowo.
>Dotychczas radzilem sobie z tym dosc prymitywnie, tzn. reinstalacja. Teraz,
>tzn. po trzecim razie postanowilem jednak poradzic sie kogos
>madzrzejszego.....
>Z gory dzieki za wszelka pomoc.
>zbi

A ja bym tak na miejscu kolegi zapuscil MKS-a albo inny skaner anty wirusowy
i sprawdzil czy nie sieci cos w boot sektorze , albo gdzies tam hi hi hi bo
winda czasami wlasnie tak smiesznie reaguje jak jej sie cos przyklei ,
sprawdz jeszcze czy ci dyski pracuja w trybie zgodnosci z ms-dos.

Pozdrawiam

Tomasz
e-mail: pol219_at_friko2.onet.pl
PR: POL219_at_POL219.#MIC.POL.EU