klopoty z d3d i opengl

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 14:20:36 MET DST

czesc
Nie wiem co jst grane, od jakiegos czasu komp mi sie zawiesza przy
niektorych aplikacjach i grach wykorzystujacych d3d/opengl
Mam Else Victory Erazor (RIva), podkreconego p225MMX (z 200) i 128MB SDRAM.
Nie jest to zwiazane z overclockingiem, bo wzialem procesor z pracy, zeby
sprawdzic (200MMX), przestawilem
zworki, tak jak powinny byc (czyli na 200) i nadal sie zawieszal. Nie jest
to pamiec, bo pozyczylem z pracy simmy :)
i tez nadal sie zawieszal. wreszcie nie jest to karta, bo w pracy
sprawdzilem i dzialalo bez zarzutu - zero zawieszania.
Czyzby plyta? Moze ktos sie z tym spotkal?
Co ciekawe nagminnie zawiesza sie Final Reality ale nigdy jeszcze nie
zawiesil mi sie Game Star d3d benchmark.
Przeinstalowywalem windowsy, w koncu zainstalowalem win98 i nadal sie
wiesza. Nawet zresetowalem BIOS, przeformatowalem
HDka i ciagle sie wiesza. Jak wczesniej wspomnialem, dzieje sie tak tylko
przy programach w d3d/opengl. Zwykle wersje nie wieszaja sie. Nie wiem juz
co robic.