Bus Maste

Autor: Kaktus (kaktus0_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 12:06:36 MET DST

Cos mnie podkusilo do instalacj tych pieprz.. sterownikow,no i winda
lezy(nie osr,plyta tx(px4busy)
 Cos nie chce poprawnie zaladowac secondary ide controler-cdrom(samsung20)
podobno dziala w trybie zgodnosci z dosem ale faktycznie nie dziala wcale
Przy dowolnej probie odwolania sie do cd winda wiesza sie na amen,a cd nie
daje znaku zycia(nie proboje czytac)
Po odinstalowaniu busow (ich programem) jeszcze gorzej.Pierwszy
kontroler(kolejaka fifo..) nie laduje sie poprawnie(wykrzyknik w systemi
,drugiego wogole brak) i wszystkie napedy
dzialaja w trybie zgodnosci z dosem
Czy istnieje jakas alternatywa poza reinstalacja windy(instalowalem ja 2 dni
temy po toatalnym crashu-wieszala sie nawet w trybie awaryjnym) ?
kaktus0_at_kki.net.pl