Re: Win 98 i 2 modemy

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 23:20:01 MET DST

> Z tego co wiem to instalacja kosztuje 600 zł + VAT ?

A ja podawlaem ceny za informatorem TPSA, ktory wspomina o 800(nowe) i
400(istniejaca)

> I w dodatku w tej cenie masz defacto 2 linie a koszt łączenia jest
> taki sam jak w liniach analogowych a zyskiem jest to że połączenie
> następuje znacznie szybciej i zawsze jest na pełne 64Kb.

Zgadzam sie.ALe w to pelne 64Kb nie wierze - mam modem Zyxel14k4 i jedynie
poczte sciaga z pelna szybkoscia, przy innych czeka sobie na dane..No i
oczywiscie trzeba sobie zakupic modem i telfon do ISDN , bo NT1 daja.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?