ratunku....

Autor: Damian Poźniak (pozniak_at_radio-glogow.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 18:47:35 MET DST

Czesc wszystkim, pozdrawiam.

Mam bardzo powazny problem. :(
Otoz mam HDD 800 MB na ktorym zawarte sa dosc wazne dane :(
Problem polega na tym, ze ni stad ni z owad podczas proby wydruku z Subiekta
4.0 zawiesil sie komputer. Po ponownym uruchomieniu okazalo sie ze padl
twardziel. Scandisk "uwaza" ze wystapil blad odczytu wpisu FAT dla klastra
2. :((
Dane udalo mi sie na szczescie ocalic, bo skopiowalem je na innego
twardziela, ale nie wiem jak wyleczyc tego uszkodzonego.
Nie moge skasowac nawet tablicy partycji. To znaczy fdisk niby kasuje
partycje, ale ona nadal istnieje (po ponownym uruchomieniu) rowniez dane
nadal tam sa.
Jakim sposobem moge wyleczyc tego twardziela? Czy wogole moge go wyleczyc?
Jesli tak to prosze o informacje jakimi narzedziami moge to zrobic?
Czy ktos z Was posiada takie narzedzia i czy moglby mi przeslac na skrzynke?
Bardzo prosze o odpowiedz. To dla mnie bardzo wazne i pilne. Moj adres to:
pozniak_at_radio-glogow.pl