Re: System Obrony Przed Nieuczciwością

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 16:53:01 MET DST

> Na razie jest tam wspomniany PRO-LINE oraz SIMEX, firma, w której nie
> chcieli uwzglednic reklamacji Lukasza na plyte glowna. Ja kupilem
> kiedys u nich dysk seagate medallist pro 2.5GB, ktory padl po dwoch
> miesiacach. Wymienilem za doplata na WD 4.3GB, aczkolwiek trwalo to
> ok. 10dni (moje szczescie, ze mam jeszcze inny dysk, maly, ale zawsze)

Ja kupiłem u nich dysk Caviar 1,6 GB i padł po 13 miesiącach (gwarancja się
skończyła). Mieszkam daleko od Warszawy (200 km) a ile się najeżdziłem,
nadzwoniłem i naprosiłem, żeby w końcu za dopłatą 100 zł. dostać dysk. Gość
mnie wkurzał, bo przez telefon mówił: "tak jest dysk, trzeba przyjechać na
giełdę i odebrać". Jadę, pytam a ten woła kogoś. Następny gada:
"kategorycznie nie, trzeba dysk wysłać gdzieś tam, żeby coś tam oszacowali
a wtedy zobaczymy". I tak jeżdziłem i byłem bez kompa. To tyle jeżeli
chodzi o PRO-LINE ...

--
M.Jasinski