Re: skaner i drukarka przez lpt?????

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 16:53:00 MET DST

On Mon, 13 Jul 1998 15:21:08 +0200, "Tomasz Lipa"
<lipi_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Cześć
>mam skaner Mustek 1200 p i drukarke Epson 400 drukarka działała dopuki nie
>zacząłem skanować teraz wariuje i nie pomaga resetowanie,podłączona przez
>port skanera nie działa wogóle,czy ktoś miał taki problem i jak go
>rozwiązać?

A masz wlaczony zasilacz skanera podczas drukowania? Oczywiscie lampa
skanera moze byc wylaczona (a nawet powinna, jest - przynajmniej u
mnie - fre.exe). Inaczej port drukarki nie jest przylaczony do portu
putra.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA