(Voice ? ) Karta do peceta

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 14 Jul 1998 - 19:15:49 MET DST

Artur R. Stuczynski wrote:

 AS> Opisz ciut dokładniej. Miałem jakiegoś ZyXEL-a przelotnie i nie mogłem
 AS> go sobie dokładnie potestować. Jak rozumiem fax-on-demand jest, ale
 AS> coś więcej?

Sam ZFax obsługuje np. 1000 skrzynek poczty głosowej - oczywiście obsługiwane
DTFMem. Do każdego ZyXELa masz bardzo dobrą instrukcję, na podstawie której
można spokojnie oprogramowywać co się chce.
Jest też freeware'owy zestaw ZuTSR, ale strasznie upierdliwy w konfiguracji,
choć o potężnych możliwościach.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl