Re: Taktowanie magistrali

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 03:22:48 MET DST

Marcin Głogowski napisał(a) w wiadomoœci:
<35ABE8A5.F8B22BF0_at_friko5.onet.pl>...
>Dlaczego przy overlockingu taktowanie powyzej 66 MHz jest nie wskazane,
>a plyta takowe przewiduje (slyszalem, ze nawet do 100) i czy
>podwyzszenie taktowania z 66 nz 75 ma jakis wplyw na urzadzenia (np.
>podlaczone do PCI).
>Dzieki za odp.

Kto tak powiedzial ? Od 4 miechów podkrecone mam z 66 na 75 i chodzi
jak zloto. Inaczej zreszta nie móglbym podkrecic bo mam na Pentiumie
blokade mnoznika. Oprócz tego czytalem kiedys na stronie WWW jakiegos
fachowca (nie pamietam adresu), ze podkrecanie czestotliwosci magistrali
ma lepszy wplyw na wydajnosc systemu niz samo podkrecanie procka.
Np. system z Pentium 200 podkrecone (magistrala na 75) na 225 MHz chodzi
bardziej wydajnie niz ten sam system podkrecony na 233 MHz mnoznikiem.

rhare_at_kki.net.pl
rhare_at_alpha.net.pl