Re: Sieć bez HUB'a ???

Autor: Sebol_at_@@
Data: Tue 14 Jul 1998 - 23:48:00 MET DST

> No K***A! Trzy godziny wcześniej poszedł post z opisem, a ten
[autocensored]
> pyta - ocipieć można.

Sorry za LAMERSTWO,ale po bezowocnej walce z kartami BNC i serri
prób ze zmianą kabli w skrętce,byłem tak rozbity że jedynego ratunku
szukałem
tutaj.Pora była późna i nie pomyślałem o tym że przed chwilą ktoś rozwiązał
ten sm problem.Teraz sprawdziłem i faktycznie trzy godziny wcześniej
pojawił się
opis takiego połączenia.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich których wkórzyłem zaśmiecając listę
dyskusyjną.
Sebol@@@
sebol_at_vip.maestro.com.pl