Re: znikajacy zoltrix

Autor: vector (vector1_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 00:27:07 MET DST

Czesc
Mam dokladnie to samo. Plyta Atrend HX i p133.
Mialem zoltrixa 33.6 Chodzil cacy przez ok. 10 miesiecy i nagle przestal
tzn. pojawily sie takie objawy jak u Ciebie.
Poniewaz karta pozyczona od kumpla (taka sama) chodzila bez zarzutu (kilka
prób) stwierdzilem ze to pewnie awaria modemu.
Kupilem wiec nowego Zoltrixa K56Flex (FMVSP56i) i gowno - objawy takie same.
Modem jest na COM2 IRQ3 (02F8), COM2 wylaczony w BIOS. Mysz na COM1 IRQ1.
Innych COMow nie ma. Menadzer urzadzen nie pokazuje zadnych konfliktow.
Po wlaczeniu komputera modem zazwyczaj nie odpowiada. Czasem pomaga
usuniecie COM2 i modemu a nastepnie ponowna instalacja ale do tylko do
nastepnego uruchomienia. Co dziwne - zauwazylem ze czasem gdy pozostwie
komputer na dluzej wlaczony np. 30min to modem juz dziala pomimo ze po samym
uruchomieniu nie chcial.
Nie pomogla nawet reinstalacja systemu (lacznie z formatowaniem dysku C).
Madrzy ludzie poradzcie co to moze byc albo rzeba bedzie zalozyc fanklub
znikajacych zoltrixow ;))
BTW tego zoltrixa 33.6 mam do sprzedania.
Pozdrowienia
Marek
vector1_at_kki.net.pl
Sergiusz Szacki napisał(a) w wiadomoœci: <35A1493C.705873CD_at_kki.net.pl>...