Re: Jaki Cd-Rom do Audio?

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 20:26:07 MET DST

|Witam.
|Mam zamiar kupic CD-Roma, ktory bedzie mi sluzyl w duzej mierze do
|zrzucania sciezek Audio z kompaktow. W zwiazku z tym chcialbym kupic
|model, ktory umozliwia bezproblemowe przeprowadzenie tej operacji za
|pomoca popularnych programow (WinDAC, CD Copy itp.). Czekam na
|wszelkie sugestie. W gre wchodza 24-ki i 32-ki.

Wg. grupowiczow i ostatnich debat na temat CD-ROM'ow wygrywa TEAC
24/32x - podobno jest najlepszy. Ja mam Mitsumi 24x jestem z niego nie
dokonca zadowolony - choc dziala w WinOnCD .... ale juz w WinDAC i CD
Copy sa problemy - poszukaj na stronach zwiazanych z MP3 stron
poswieconych CD-ROM'om - na jednej znalazlem spis wszystkich firm i
opisy czy i jak "zrzucaja" vaw'y i inne ....

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-