Re: AMIGA!!!!!!!!!!!

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 15:52:21 MET DST

Cezar97 napisał(a) w wiadomości: ...
On Sun, 21 Jun 1998, Radosław Ołdak wrote:

> Date: Sun, 21 Jun 1998 18:05:06 +0200
> From: Radosław Ołdak <radzioo_at_zigzag.pl>
> Newsgroups: pl.comp.pecet
> Subject: AMIGA!!!!!!!!!!!
>
> Mam nadzieje że nikt mnie nie zlinczuje za to pytanie.
> Czy można i gdzie ściągnąć Kickstart i Workbencha.
> (Potrzebne do zemulowania tegoż komputera)

watpie aby to bylo w sieci .. raczej znajdz jakiegos amigowca na ircu i
popros aby ci przeslal kickstart i wb ... sprobuj na kanale #amigapl lub
#amisia

Napewno jest w sieci bo sam stamtąd ściągnąłem cały Workbench
i Kickstart tylko teraz nie pamiętam dokładnie skąd bo w międzyczasie
przeinstalowywałem Windę i potraciłem wszystkie adresy.
Poszukaj linków na stronach poświęconych UAE. Tam skąd ściągnąłem
było wszystko łącznie z MUI, użytkami i grami. Trzeba tylko dobrze
poszukać.

rhare_at_kki.net.pl