Seagate ST36451A - opinie

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 14:21:00 MET DST

Mam zamiar kupić dysk o pojemności około 6 GB i skłaniam się głównie ku
modelowi Seagate ST36351A. Może dlatego, że mam do tej pory Decathlona 850MB
i nie miałem z nim żadnych kłopotów. W sumie nie mam tzw. "merytorycznych"
przesłanek za tym modelem, może oprócz ceny (około 810 zł) i pojemności,
która z nawiązką wystarczy na moje aktualne i przyszłe potrzeby. Gwarancja
zapewne będzie 1-roczna, gdyż nie spotkałem w okolicach Szczecina sklepu,
który sprzedałby dysk (nie w zestawie) z dłuższą gwarancją

Bardzo proszę użytkowników tego dysku o opinie na jego temat, szybkości,
komfortu pracy, awaryjności, itp. na mój adres tlis_at_friko.sos.com.pl.

Jeżeli uważacie, że mógłbym wybrać lepiej (w podobnym przedziale cenowym),
to też raczcie skrobnąć co nieco - chętnie poszerzę swoje horyzonty :)

Pozdrawiam

Tomek Lisowski