Szybka grafika 3d i 2d(Corel) na pentium II

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 14:16:30 MET DST

Interesuje mnie szybka grafika pod PII. Niekoniecznie na AGP (choc jak
przypuszczam to nie ma co gadac o PCI). Kupilem ostatnio Xperplay'a 8MB
AGP. Czy to dobry wybor. Jesli chodzi o 3d to Voodoo wypadl smiesznie.
Nie mialem dwoch takich samych komputerow. Jeden to byl P100 a drugi PII
233. Wiem, ze taki test nie jest miarodajny, ale pracuje na P266 i po
odpaleniu tego samego testu, zrobilo mi sie slabo (z pelnych animacji na
pozostalych maszynach u siebie widzialem screenshoty...)
Dzieki za pomoc
Cody