Re: Posiadacze ELSY Victory Erazor

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 11:59:02 MET DST

Przemek Gast <idiotek_at_wa.home.pl> napisał(a) w artykule
<35AA7E9D.7140DCCD_at_wa.home.pl>...

> a jak wyglada sprawa np ze zgrywaniem animacji na vhs poprzez karte ??
> czy ma takie mozliwosci ???

Nie próbowałem, ale video out działa, więc o ile podłączymy magnetowid, do
niego TV a monitor odłączymy zupełnie, to będzie OK - można zgrywać.
Wyjscie jest w standardzie PAL (50Hz w pionie), jest też programik do
zaatakowania flash-biosu karty, aby uzyskać NSTC (z 60Hz).

Zbig.