Re: HELP! - EMM386 error 12

Autor: Andrzej P. Woźniak (remove.usher_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 03:21:25 MET DST

Arkadiusz Sliwinski napisał(a) w wiadomości:
<35a70e59.187513_at_news.tpnet.pl>...
>Witam!
>
>Jest sobie serwerek z Novellem 3.12.
>Do tego serwerka jest podłączone kilkanaście stacji.
>
>Pewnego dnia jedna z tych stacji (po zalogowaniu się do sieci i
>uruchomieniu aplikacji sieciowej) pokazała następujący komunikat:
>
>EMM386 has detected error #12 in an application at memory address
>CEC1:09BC. To minimize the chance of data loss, EMM386 has halted
your
>computer (...).
>
>Komunikat ten pokazuje się przy poleceniu Brequest /D:20000
(polecenie
> [...]
Kiedyś przy sterownikach do kart sieciowych producenci pisali, że
EMM386.EXE w DOS-ie 6.20 ma przykrą pluskwę objawiającą się tylko przy
pracy w sieci i sugerowali używanie EMM386.EXE z DOS-a 6.22.
Nawet można było oddzielnie ściągnąć z Microsofta sam plik EMM...
Teraz radzę wszystkim używać możliwie najnowszego pliku, nawet tego z
OSR2 - nie sprawdza wersji DOS-a.
Inną możliwością jest rzeczywiście pamięć - wadliwa, a raczej kości
różnego typu lub z różnymi czasami dostępu.
Pozdrawiam - Regards
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com
Usun "remove" z adresu w naglowku
Remove "remove" from address in header