Kolejna porcja

Autor: Marcin'S (marcines_at_czasnaeb.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 01:24:56 MET DST

Czesc
Na poczatku dzieki wszystkim, ktorzy odpowiedzieli na moje pytania
Dobra,a teraz esensja
1) Jak rozpoznac SDRAM (chodzi mi o jakies szczegolne oznaczenia na
scalaczkach)
2) Czym rozni sie SDRAM normalny o SDRAMU 100Mhz. Czy na plycie z
magistrala 100Mhz trzeba bedzie musowo uzywac tej ostatniej?
i 3) Dlaczego w Chipie wyniki Rivy z OpenGl byly rowne 0 (brak
sterownikow? , Czy teraz juz sa) i co to za problemy z quakiem 2 i ta
karta?
Pozdrowienia
Marcin