Re: Sorry - Póba ???????! - a tyle sie o tym pisze...

Autor: Mariusz Slocki (mes_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 19:30:12 MET DST

>itd.
>
>Jeden to jeszcze do zniesienia. Ale to juz przesada. Słyszał o pl.test ?

Oczywiście, że tak ale tam wszystko chodzi OK.
Na tej grupie spotykam się z tym, że niektóre odpowiedzi
na moje posty nie są wyświetlane jak zaznaczam aby Outlook Express
pokazywał właśnie te.
Z pl.comp.os.win95 dowiedziałem się, że winą za taki stan rzeczy
ponoszą newsreadery, które nie wysyłają references.
Cytuję:
"Problem polega na umieszczeniu niewłaściwego nagłówka w odpowiedzi i
niestety nic na to nie poradzisz ;))"

Jeszcze raz przepraszam za niesportowe zachowanie.
To było pierwsze i ostatnie.

Z poważaniem
Mariusz Słocki
e-mail: mailto:mes_at_priv.onet.pl
sms: mailto:+48601355439_at_text.plusgsm.pl