Re: PODKRECANIE PII

Autor: Waldemar Mielczarek (waldim_at_mp.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 17:16:24 MET DST

Chetnie bym zobaczyl ta prase fachowa.....moge pokazac logi klienta Rc5
przed i po podkreceniu....tam wychodzi czym sie rozni Cyrix od Intela
podkrecony od niepodkreconego....
pozdroofka
Waldim_at_mp.pl
ps. podaj "pismiennictwo" tylko blagam niech to nie bedzie Enter albo Cyber
a.....mam PII 233 @ 333 (4x83) na nim 3 coolery jest QL
licze Rc5 od 3 tygodni nie schodzac ponizej 98% wykorzystania CPU....komp
chodzi alalong nonstop color i zawiasoow nie bylo i nie ma..
moim zdaniem trzeba zapewnic mu odpowiednia temperature pracy...jak
kazdemu...proc tez czlowiek i w upale nie loobi pracowac....ja do swego moge
spoko przylozyc palec bez obawy o usmazenie ...3 coolery rulez ;)))

a i jak macie szybka maszynke i chcecie poprobowac szczescia liczac Rc5
(1000$ nagrody) to piszcie na priva