Re: riva TNT

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 15:42:46 MET DST

Mariusz Jaworski <genesis_at_bonair.waw.pl> napisał(a) w artykule
<35A9EAD8.2A65_at_bonair.waw.pl>...
> Heya !

> Mysle, ze nie wczesniej jak w listopadzie. W sierpniu ma byc G200,
> Banshee i Savage3D. nVidia spoznila sie ze swoim TNT...

W tej chwili Diamond pokazuje wybrancom swoja karte oparta na TNT... Jest
o oczywiscie jeszcze pre-realase i chodzi na 70% swoich mozliwosci. Ma
byc w sprzedazy sierpien - wrzesien cena za 16 MB AGP (poczatkowo tylko
taka wersja) ma kosztowac 299 USD - czyli tyle co teraz VooDoo 2.

Pozdrowionka

--
ZoNzi
zonzi_at_friko3.onet.pl