Pomocy -dyskietka zabezpieczajaca

Autor: Maciej Brzezniak (maciejb_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 15:26:57 MET DST

Jest problem.
Mam dyskietke zabazpeiczajaca pewien program (SIEMENSA), na ktorej jeden
z sektorow jest jakos dziewnie sformatowany i zaden kopik z tych ktore mam nie
potrafia go odczytac (dosowe funkcjie tez nie).
Musze przekopiowac te dyskietke (3,5 cala), ale nie wiem jak.
Mam pomysl by przegrac cala sciezke na ktorej jest ten sektor bit po bicie
ale nie wiem jak to dokladnie zrobic.
Byc moze sa jakies programy, ktore potrafia cos takiego zrobic. Jesli ktos
z czytelnikow tej grupy mialby cos takiego prose o przyszlanie mi inforamcjie
o nazwie programui, tym gdzie mozna go zdobyc, albo ew. samego programu.
Prosze o odpowiedz na prywatne konto:
maciejb_at_arrakis.cs.put.poznan.pl