Re: Co to USB ???

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 12:31:18 MET DST

    Czesc!

Grzechu wrote:

> Czy ktoś wie do czego służy złšcze USB.
> Nie chodzi mi o to co oznacza skrót ale co to daje i co moge do tego
> podłšczyć
> No i jak,bo nie mam żadnego wyprowadzenia na obudowe (tylko na płycie).

Universal Serial Bus - teoretycznie mozna tu podlaczyc baaaaardzo wiele.
Skanery, streamery, modemy (ogolnie peryferia). W praktyce jest gorzej bo
na razie malo jest tego typu urzadzen.
Z opisu wynika ze na plycie masz tylko "opcje" do USB i aby go odpalic
musisz wyprowadzic stosowne lacze (jak? sprawdz w instrukcji do plyty!).
Samo gniazdko jest dosc male i oznaczone (z reguly) charakterystycznie
(kropka i z niej wychodza 3 strzalki).

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki       UIN: 8949595
mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl