Re: DMA Mode 2..co to jest???

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 12:31:19 MET DST

    Czesc!

Silver wrote:

> Czy wyjasni mi ktos co to jest te DMA Mode 2 czyzby byla to najnizsz z
> mozliwych szybkosci transmisji czyli wolniejsza od PIO Mode 3, czy jest
> zupelnie cos innego to cale DMA Mode 2???

Istotnie jest to opcja transmisji przez kanal DMA - bez uzycia procesora.
Najnizsza raczej nie bo w koncu jest jeszcze Mode 1! Czy wolniejsza od
Pio3? Chyba tak ale na 100% nie pamietam. Jak cie to bardzo intryguje to
napisz na priva - to poszukam tej informacji!

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki       UIN: 8949595
mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl