Re: Monitory 14''

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 11:16:47 MET DST

>Że w tej chwili zakup 14" nie ma sensu, procesor możesz wymienić raz
>do roku, kartę grakiki co dwa. Monitor zostaje zwykle >3 lata. Na 14"
>nie wyciągniesz żadnej sensownej rozdzielczości, do rozsądnej pracy w
>800x600 potrzeba już 15". Oszczędzać można na procesorze, płycie
>głównej, dysku, ale nigdy na własnym wzroku i monitorze !

Tia, wiem cos o tym.
Chodzi o to, ze monitorow trzeba kupic 12 i maja one sluzyc dzielnie
nie mi, ale szkole do ktorej sa kupowane. Biega tam sobie Win3.1
i 640x480 w zupelnosci wystarcza. Poza tym, oczy nie sa moje
a biednych dzieci uczeszczajacych na informatyke, a im przez
45 minut nic sie nie stanie....
Kupilbym cos lepszego, ale szkola ma bardzo szczuply portfel.

Powtarzam zatem pytanie. Co mozna nabyc w tej cenie (500-600zl-)?

Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net
UIN: 15070061