Re: Reset monitora CTX 1569

Autor: Zik&Zak (nussbaum_at_bet.po.opole.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 23:35:55 MET DST

6

Mam ten problem wlasnie teraz. Kupowalem monitor w 2/97. Gadalem z kumplem z
serwisu. Mowil, ze nie mieli jeszcze takiego przypadku, ale ze to pewnie
padl trafopowielacz. Powiedzial tez, ze CTX oszczedza na zasilaczach i
pakuje w nie jakies tandetne kondziory. Dlatego zasilacze w CTX lubia padac
przez suche elektrolity (mialem ten walek jeszcze na gwarancji). Poza tym
monitor jest OK, a jezeli jeszcze jest na kineskopie Philipsa to juz wogole
konkret. Oczywiscie 1569, bo 1565 to chyba straszny niewypal. Oczywiscie
zalezy na co sie trafi, ale w wiekszosci z nich obraz jest fatalny.

Jezeli naprawiles swoj monitor to daj mi znac ile to kosztuje. Na razie
dzialam na padnietym, ale to nie najlepsze rozwiazanie. Moze bardziej oplaca
sie go sprzedac na czesci niz naprawiac?

--
Zak
____________________________
Robert Kotyniak napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Niestety jakies dwa dni temu monitor bez zadnego powodu "zapomnial"
wszelkie
>ustawienia dotyczace pozycji, rozmiaru oraz znieksztalcen dla kazdego z
>trybow graficznych. Innymi slowy ustawienia wrocily do poczatkowych
>(fabrycznych). W sumie nie jest problem (mozna wyregulowac go ponownie),
ale
>po tym "resecie" obraz jest ciemniejszy (przy takim samym ustawieniu
>kontrastu i jasnosci jak przed resetem). O ile nie jest to problem w
>Windows - wystarczy rozjasnic obraz poretlami, o tyle podczas pracy
Monstera