Re: połączenie przez LPT1

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 21:22:57 MET DST

Andrzej G napisał(a) w wiadomości: <6oafga$46a$1_at_blurp.memax.krakow.pl>...
>Łącze dwa komputery za pomocą portu równoległego lecz komputer klient
>informuje , że kabel na porcie równoległym został rozłączony (kabel
>oczywiście jest w porcie i jak się okazało jest przetestowany) w czym moze
>być problem ?

Identyczny problem miałem w zeszłym tygodniu. Chcieliśmy
z kumplem przekopiować pliki z notebooka do normalnego
kompa przez złącze równoległe. Wywalało nam ten sam komunikat.
Okazało się że winny był kabel połączeniowy. Nie chodzi o to, że był
zły tylko, że był niewłaściwy. To musi być specjalny kabel do łączenia
równoległego a nie zwykła przedłużka jak do drukarki.

rhare_at_kki.net.pl