Re: Jeszcze raz ale inaczej o HDD :)

Autor: Piotr Wilczek (pwilczek_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 21:48:26 MET DST

Zajrzyj na www.storagereview.com. Jest tam przeglad i wyniki testow obecnie
dostepnych dyskow. Jezeli nie ma dysku o wybranej przez Ciebie pojemnosci,
to wez inny, z tej samej rodziny (np. Fireball SE) - cala rodzina ma takie
same osiagi, rozni sie tylko liczba glowic, talerzy -> pojemnoscia.

Najszybszy - Seagate Medalist Pro (4,5GB, 7200rpm) ST34520A.
Też dobre - Fireball EL (nowa rodzina), Maxtor (nowa rodzina), tradycyjnie
IBM.

Pozdrawiam,

Piotr Wilczek

The Great Cornholio napisał(a) w wiadomości: ...
>Pytałem już na grupie jaki dysk w okolicach 3-4GB kupić i WIELKIE dzięki za
>pomoc (choć i tak każdy poleca co innego ;) i chyba wybiorę ten, na który
>dostanę najdłuższą gwarancję i będzie najszybszy. Narazie myślę o
Fireball'u