HDD&pytania...gwarancja?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 18:30:38 MET DST

Witam (ponownie)!!!
Kilka dni temu mialem dylemat co do wybowru dysku...udzielono mi dosc
konkretnych rad ktore bardzo mi pomogly.
Teraz kolejna porcja pytan...duzo czytalem w gaztach komp (archiwach)
niestety bede musial (najlepiej) zamontowac ten stary dysk pod cd roma,
poniewaz bedzie troche spowalnial ten nowy "hadek", wiem ze ten stary nalezy
podlaczyc jako master(narzedny) a cd-rom jako slave(podrzedny). A wiec ...
czy moj cd-rom bedzie chodzil dalej z nienaganna predkoscia? jest to Mitsumi
8x.

Druga sprawa to okres gwarancji...w moim miescie oferuja niestety tylko 2
lata gwarancji gdy np. Seagaty (maja 3 lata-w/g zapewnien producentow) a
Samsungi (nawet 5 lat), niestey nie jestm zainteresowany kupnem tzw.
wysylkowym a ni podruzowaniem po Polsce w celu kupna dysku...jak sie cos
skwasi to nie mam zamiaru ruszyc w ponowne "turne" po kraju.
Ponownie czekam na jakies sugestie w zwiazku z miomi pytaniami...mam
nadzieje ze nie usypiajacymi.
Ale skoro doczytales do tego miejsc to gratuluje i pozdrawiam.
Z gory dzieki za rady i pomoc.
Silver
P.S.
Mozna tez na priva.