DOS pod OSR2 ?

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 17:46:17 MET DST

Przerobiłem Windę OSR2 tak, że można uruchamiać bez
żadnych komplikacji starą wersję DOS-a klawiszem F8 przy starcie.
Było to opisane w jakiejś gazecie. Co z tego jak pod DOS-em
mogę uruchomić tylko NC. Każda próba uruchomienia jakiegoś
innego programu albo kończy się zawieszeniem kompa bez
żadnego ostrzeżenia albo pokaże się komunikat, że EMM386
ma jakieś problemy i też następuje restart. Od razu podam,
że Windę instalowałem na DOS-ie 6.22, który chodził bez problemów.
Czy ktoś wie co jeszcze trzeba przerobić, żeby wszystko dobrze
chodziło ?

rhare_at_kki.net.pl