Re: Overclocking Celerona

Autor: WEBber (jurewicz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 17:07:53 MET DST

On Sat, 11 Jul 1998 11:17:40 GMT, phenomen_at_kki.net.pl
(Phenomen) wrote:

>hmmm, a to nie wiedzialem....
>Ciekawe tylko dlaczego tak wszyscy mi polecaja te Abity i Asusy w
>takim razie...skoro jest tansza ... mi nie przeszkadza to ze bede mogl
>wlozyc max 512 MB a nie 1024... :)

Masz absolutna racja. Praktycznie prawie wszystkie nowe
plyty sa bezzworkowe czyli mozemy zalozyc, ze nie sprawiaja
problemow.Robia wszystko to, co plyta powinna robic (
wlaczajac w to niepotrzebne wiekszosci uzytkownikow
wodotryski). Krotko mowiac powinny byc masowo kupowane, gdyz
ewentualne roznice w wydajnosci to rzad kilku procent (
czasem nawet ulamek procenta np. najnowszy Microstar i Asus
P2B). A jednak wszyscy ciagle tylko Asus, Abit, Asus,
Abit...
Sam nie wiem dlaczego ? Mowi sie, ze sa dobre do
overclockingu i niezawodne. Ale np.na dosc wiarygodnej
stronie www.tomshardware.com Asus zajal ( o ile pamietam )
ostatnie miejsce w kategorii " dla majsterkowiczow ". Ludzie
po prostu lubia miec dobra marka, ale za jaka cena ?! Ja
wolalbym uslyszec zdanie jakiegos " majsterkowicza", ktory
np. mocno podkreca i jest bardzo zadowolony z
funkcjonalnosci i niezawodnosci swojej plyty BX za 550 zl.
Niestety testy prasowe to bardzo czesto stwierdzenia, ze
plyta obsluguje to czy tamto, jest zgodna z tym i z tym. Ani
slowa o overclockingu ( co jest akurat zrozumiale ), ale
zwyle dane to ja moge przeczytac z instrukcji kupujac nowa
plyta. Brak po prostu wiarygodnych zrodel traktujacych o
temacie bardziej wnikliiwe ( z wyjatkiem niektorych stron
www ). Pozostaje liczyc na wypowiedzi grupowiczow.

Pozdrawiam, WEBber

                           WEBber
                     Bartosz Jurewicz
                    jurewicz_at_kki.net.pl