SB 32 lub 64 a FM w DOSie

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 10 Jul 1998 - 21:26:20 MET DST

=?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_P=B3ask wrote:

[...]

 ia> Abstrahując od tego, że aby osiągnąć efekt opisany w temacie
 ia> wystarczy (jak już napisano w innym poście) po prostu skonfigurować
 ia> odpowiednio grę (mając uprzednio właściwie podaną zmienną
 ia> środowiskową BLASTER), mam uwagi formalne :
 ia> 1. Ctcm.exe (poprzednio dostępny jako ctpnp.exe) po prostu ustala
 ia> wartość zmiennej środowiskowej BLASTER na wartości IRQ i DMA które
 ia> są aktualnie przypisane karcie, jeśli jest to karta PnP i jak wynika
 ia> z mojego doświadczenia wystarczy stosować w AUTOEXECU jedną z
 ia> linijek albo SET BLASTER=..... albo ctcm.exe (bo obie robią to
 ia> samo).

CTCM inicjuje także karty P&P zgodnie z ustawieniami z CTPNP.CFG...

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl