S3 Virge czy Sis 3D Pro AGP?

Autor: m i c c a (micca_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 22:57:02 MET DST

Ostatnio zacząłem modernizować mojego starego P-166 i postanowiłem wymienić
płytę główną. Niestety płyta była zintegrowana z kartą graficzną, więc i tą
musiałbym wymienić. Licząc się z funduszami (rodzicami) kupiłem płytę
główną - PC Chips TX Pro AGP (1MB Cache) a kartę graficzną pożyczyłem od
kolegi - STB Horizon 64 PCI (chała total). Ta jednak nie współpracuje z
Direct-X i o żadnej grze pod niego nie ma co myśleć (Diablo, itp.). Na
szczęście posiadam Heliosa, więc gry pod akcelerator chodzą O.K. Nadeszły
jednak dobre czasy (i gotówka), więc postanowiłem wymienić Horizona na coś
lepszego. I tu cały problem - co wybrać S3 Virge DX 4MB czy Sis 3D Pro 4MB
pod AGP? Jak już wiecie, posiadam akcelerator, więc nie chodzi mi raczej o
szybkość gier lecz bardziej o pracę pod Winką. A może polecicie coś innego,
w cenie do 250 zł?

--
made by micca (MotU)
micca_at_polbox.com