Logicode - POMOCY

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 21:05:09 MET DST

Poszukuje nowych stron z sterownikami tej firmy - strona
www.logicode.com przestala istniec - i firma chyba tez :( A moze ktos
je ma do modemu 56W-P (nie jestem pewien)
Moj znajomy ma do odsprzedania modem tej firmy po bardzo korzystnej
cenie - jest to modem 56 z mozliwosca upgrade do V.90 Model to chyba
56W-P x2 - lub cos podobnego. Kiedys udalo mi sie dla kolegi sciagnac
sterowniki do 56 ale on je zapodzial ... Podobno modem jest
kompatybilny z USR'em tak jest napisane na pudle.
Wiem ze cena jest bardzo okazyjna ale bez sterownikow i upgrade taki
modem jest bezurzyteczny :(

Blagam pomozcie !!!!

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-