EX,LX porownanie

Autor: WEBber (jurewicz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 21:29:13 MET DST

Jak to jest z tymi chipsetami ? Oba obluguja FSB
66 Mhz. Czy od EX mozna oczekiwac wiekszej ilosci
" bajerow " typu wake-ons z racji tego, ze jest
nowszy ? EX wystepuje podobno w formacie
micro-ATX.Czym rozni sie ten format od zwyklego
ATX ? Wiem, ze EX ma mniej gniazd ISA i PCI, ale
czy sa tez inne ograniczenia. Innymi slowy prosze
o porade w wyborze pomiedzy LX i EX ( zakladam, ze
na BX mnie nie stac ). Prosze nie traktowac
mozliwosci pracy z Celeronem jako argument "za"
jako, ze zamierzam zainstalowac od razu P2 300
Mhz. Czy sa roznice w wydajnosci pomiedzy tymi
chipsetami ?

   jurewicz_at_kki.net.pl
      UIN:15052351