Pilnie potrzebny plik - VER.dll - HELP !!!!

Autor: Piotr (piotrms_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 21:02:14 MET DST

Program do czyszczenia systemu wykazal ze ta biblioteka nie jest
potrzebna, i wywalilem ja.
A po ponownym uruchomieniu systemu, kilka programow nie chce dzialac !

Bardzo prosze o sprawdzenie czy macie ten plik jak tak to o jak
najszybsze przeslanie mi go na email !!!!

Z gory wielki dzieki
Pozdrawiam

PS. Wyskakuje komunikat ze nie ma pliku version.dll
       Ale ja wywalilem ver.dll wiec to chyba to samo ?